Monday, June 22, 2015

Day 4 -new weight-

hye..ceria pulak rasa hari ni. Sebab timbang berat ada penurunan..haha. Betul ke? Baru 3 hari sekat makan sikit. Kalau tengok pemakanan aku 3hari ni memang kelaut lah. Dengan snacking macam-macam. Tapi sebenarnya itu dah kurang berbanding sebelum tu yang boleh dikatakan 24/7 aku menguyah. Kiranya untuk 3 hari ni aku berjaya kurangkan menguyah separuh dari tu. Hope lepas ni dapat kurangkan terus.

And..mungkin juga disebabkan ambil Teamix Herbalife yang berfungsi tingkatkan metabolisma badan dan membakar lemak. Pastu mungkin juga faktor semalam, aku muntah banyak. Lepas makan semalam, aku habiskan teamix tu dalam 1liter lebih jugak. Teamix tu boleh detoks badan kita juga. Mungkin muntah tu sebab detoks, dia buang semua bahan-bahan yang tak diperlukan, kotor dalam tubuh ni. Sekarang rasa clean je perut.

Disebabkan itu jugak lah, timbang berat pagi ni ada penurunan. Alhamdulillah, walau atas sebab apa sekali pun. hehe.. Harap ni boleh buatkan aku semangat lagi nak jaga makan.

Berat lates!!!! 70.7kg. wow!! terkejut juga. Dalam masa 3 hari turun  0.8gram. Hampir 1kg. Tapi tak nak lah terlalu happy sebab takut yang turun tu sebab air xde dalam badan ke apa. Tak apa, 3 hari lagi aku timbang. Tengok macam mana.

Today;

Breakfast
-Ephyra
-Shake Herbalife

Ayam goreng seketul(kecik jeeee...hehe)

Hi Tea
-Cendol
-Biskut

Dinner
-Nasi 1/4+daging masak kicap+ikan bakar cicah asam

Supper
-Roti cicah Daging kicap :-D

No comments: